| Oversigt | Opret en ny debat |
| Hey Disse Følgende 5 betalte kontigent til mig i lørdags: Morten Rude Tobias Bræmer Mark Norup Kenneth Knudsen Heine Dietz Jeg giver dig pengene næste gang vi ses i klubben Fogh - 24-03-2009 14:35:01 Indbetal på konto.. Reg. nr. 1551 konto 2381443 via netbank-det er nemt! 21-03-2009 13:35:23 Hej alle. Der har vist været et par misforståelser ang. "lodtrækningen" om de hold som vi har med. Ironi er anvent! Vi trækker i k k e lod! Alle hold er med. Det var for at sparke indbetalingerne i gang. Det kan ikke være meningen at der kun er indbetalinger fra hvad der svare til 2 hold!Når der nu er 5 herre hold! Så resten, kom nu til lommerne. Jeg opdatere her i denne tråd, hvem der betaler, altså en positivliste. disse - disse@email.dk - 21-03-2009 13:33:26 Dem som spiller på 1. holdet eller vil gøre sig forhåbninger derom, skal betale inden weekendens træningslejr, hvis der ikke forud er indgået en aftale med vores kasserer hr. Disse. Hilsen 1. holds træner Peter Møller Peter Møller - 18-03-2009 10:56:11 Jeps det ser ud til at vi stiller med 1 semiorhold og med 1 gammelmands hold i år :-) jeg vil gerne have en stak girokort da vi har fået et par nye spillere der gerne vil betale kontigent ! så det ender med et 7 mands veteran hold også hilsen Frank ps. jeg savner et referat fra generalforsamlingen og et notat på forsiden af hjemmesiden, der siger at vi IKKE må køre ned, af Rismosevej, efter materialer i klubben, men skal gå af stien !!! Frank - fj@trykbureauet.dk - 18-03-2009 08:05:08 Nogle er naturligvis fritaget, nemlig Frank J. John Saleem Stig T. Morten A Peter M. Jon & Silas 2. Holdet René Disse - disse@email.dk - 17-03-2009 20:39:39 De betalte................................ Resten er i restance og kan KUN SLIPPE FOR KR: 100,00 I GEBYR HVIS DE BETALE MED DET SAMME KONTINGENT KR. 500, 00 FOR FORÅRET. KR. 250, 00 MED GYLDIGT STUDIEKORT: BETAL OGSÅ SELVOM DU "IKKE" HAR FÅET ET GIROKORT PÅ GIRO: REG: 1551 Konto 2381443 VI TRÆKKER LOD OM HVILKEN 2 HOLD DER FÅR LOV AT FORSÆTTE I TURNERINGEN, PÅ NÆSTE BESTYRELSESMØDE. DER ER NEMLIG IKKE FOLK NOK TIL FLERE. HUSK I ÅR; INGEN KONTINGENT; INGEN BOLD!!!!!! Følgende har betalt kontingent for foråret 2009.. Mikkel b. Olsen Tobias Michael Hansen. Rentemestervej Dennis Pedersen Anjuin z. Bo Hansen Rabih Niels Jacobsen Ib Michael Wendt Bent Helev Uffe Jesper Hintzmann Bjarke Clemme Søren Frederiksen Lasse Rathleff Benny Michael Rugaard Jan Jensen Per Axel Danni Dennis A. Anders W. Wies Jeppe Hautmann Leon G Disse Claus B. Jæger........... Disse - disse@email.dk - 17-03-2009 19:54:16 |