| Oversigt | Opret en ny debat |
| Jeg har læst her på jeres hjemmeside ang. B.1960's historie. ( følger iøvrigt med i udviklingen ) Jeg har tidligere sendt udklip o.l. til klubben. Men vil gerne være behjælpelig med dette igen. DEt er jo en stor ting for B.1960 men også for mig. Jeg kan kontaktes på tlf. 21743068 Lars Kjærbøl - lars.kjaerbol@glostrup.dk - 26-03-2010 10:21:59 Hej Igen Gert ja jeg har tidligere været i kontakt med Lars Kjærsbøl, vi har også lidt kontakter til et par af de andre tidlige spillere og prøver at finde Poul Jensen der var kasser, træner og meget andet gennem 80er og 90erne Jan Rokbøl var da jeg startede omkring 1985 formand for klubben og han og hans bror(tror jeg ) var også med fra starten frank - 08-03-2010 08:15:37 Hej Frank Jeg mener at B 1960 blev startet af 2 personer der gik på Prs. Charlottesgadesskole, uden at være 100% sikker mener jeg at den ene hed Lars....? Jeg kan huske at jeg spillede i klubben i de tidlige 60'ere sammen med mange andre fra Nørrebro, dengang spillede vi på fælleden og klædte om under den gamle idrætspark, det kan godt være at jeg har et gammelt holdbillede og måske en del navne på det billede, det prøver jeg at finde frem og kan evt. sende det til dig. Hilsen Gert Gert - 07-03-2010 23:03:43 Hej Gert Vi har desværre ikke fået sat noget ind på dette link, jeg vil prøve at få nogle af de gamle spillere der har været her længst til at skrive lidt. Hvis du har noget baggrund vide eller nogle historier fra de spæde år hvor klubben startede må du gerne sende dem til mig, samtidig må du også gerne skrive hvis du har nogle navne på andre der var med til at starte klubben op, vi vil omkring vores jubilæum invitere dem ud i mosen til lidt hygge omkring jubilæums ampen den 12 juni Hilsen Frank 50601012 Frank Jeppesen - frank.jeppesen@coolgray.dk - 04-03-2010 08:07:04 Klubbens historie Jeg kan se at i snart har 50 års jubilæum, det kunne være interessant at læse lidt om klubbens historie og hvordan det hele startede, når man går ind i menuen om klubben står der historie, men der sker ligesom ikke rigtigt noget. Gert - en meget gammel B1960'er - 27-02-2010 20:29:31 |